Borgerne i Brønderslev og Hjørring kommuner skal fra efteråret sortere mere affald derhjemme. Derfor udvider AVVs sin kørselsafdeling, og vi har brug for en ny kollega, der kan hjælpe os med at koordinere den opgave.

Arbejdsopgaver

  • Ruteplanlægning og opfølgning
  • Koordinering af daglig drift
  • Kundekontakt
  • Personaleledelse

Vi søger en kollega, som er

  • Teamplayer, der tager aktivt del i afdelingens mange opgaver
  • I stand til at bevare overblikket – også i en afvekslende og travl hverdag
  • En åben person, der er god til at kommunikere på tværs af faglige og kulturelle grænser
  • Systematisk
  • Inspirator for medarbejderne
  • Levende interesseret i miljø og bæredygtighed

Formel uddannelse er ikke nødvendigvis et krav, men erfaring fra lignende job vil være en fordel.

Vi forventer, at du har

  • Erfaring med personaleledelse
  • Godt geografisk kendskab
  • IT-kendskab
  • Kendskab til elektronisk kørselsplanlægning
  • Evt. kørekort til lastbil

Vi tilbyder

  • Mulighed for at præge dine egne opgaver
  • En spændende hverdag i en virksomhed, der er kendetegnet ved en uhøjtidelig ledelsesstil
  • Et godt arbejdsklima med positive og kompetente kolleger
  • Attraktiv lønpakke med flere personalegoder

Ansøgning

Send din ansøgning til os senest den 7. maj på job1@avv.dk, mærket »Kørselsassistent«. Tiltrædelse efter aftale. For flere informationer om jobbet kontakt afdelingsleder Peter Kristensen på tlf. 9623 6646.