Virksomheden

AVV I/S er et fælleskommunalt affaldsselskab ejet af Hjørring og Brønderslev kommuner og arbejder som en selvstændig enhed med egen administration og økonomi. Vi behandler affald for områdets 105.000 borgere og 3.500 virksomheder, og vores ambition er at være i front – både inden for miljø, formidling og forretningsudvikling. Vi satser på viden og innovation og har fokus på den globale agenda på miljøområdet. AVV varetager også administrationen for Modtagestation Vendsyssel I/S, der behandler farligt affald fra hele Vendsyssel. Du kan læse mere om organisationerne her: www.avv.dk & www.modtagestation.dk

Sekretær med et skarpt administrativt fokus

Til at styrke vores administrative team søger vi en sekretær, som har styr på detaljerne, kan lide at følge op og som naturligt skaber struktur omkring sig. Det er en selvfølge for dig at servicere dine omgivelser, og du motiveres af, at netop dit bidrag ofte er det, der skaber kvalitet og sammenhæng. Dit gode humør og dit engagement smitter af på dine omgivelser og du trives med en hverdag, hvor tingene ikke altid er forudsigelige. 

Jobbet

Du kommer til at indgå i en samlet administrationsafdeling på cirka 20 medarbejdere, hvor virksomhedens stabsfunktioner er forankrede. Her får du en helt central rolle, da du vil få berøringsflader til stort set alle dele af virksomheden. 

Du vil sammen med din afdelingsleder, blive ansvarlig for at få identificeret og implementeret en række administrative driftsprojekter, som vil have til formål, at effektivisere nogle af de eksisterende arbejdsprocesser. Herudover vil jobbet bestå af følgende hovedelementer:

  • Optimering af administrative processer
  • Superbruger i vores dokumenthåndteringssystem, hvor du blandt andet vil skulle arbejde med opgave- og kontraktstyring samt folderstruktur og journalisering 
  • Korrekturlæsning og klargøring af dokumenter til udsendelse 
  • Planlægning af arrangementer 
  • Håndtering af møder, herunder indkaldelse, udarbejdelse af dagsorden og bestilling af forplejning
  • Referatskrivning og opfølgning
  • Kundebetjening, både telefonisk og i vores reception
  • Administration af affaldsordninger
  • Støttefunktion til økonomifunktionen
  • Ad hoc opgaver indenfor det administrative område

Personprofil

Som person er du systematisk og struktureret. Du kan håndtere flere bolde i luften på én gang og har det godt med deadlines og med at få tingene gjort. Du er detaljeorienteret og bevidst om, at kvaliteten i dit arbejde gør en forskel for dine kollegaer. Om du arbejder selvstændigt eller i et team, er ikke afgørende for dig. Når du arbejder i et team, er du ikke bange for at tage styringen og vise vejen, tværtimod vil du gerne inspirere dine omgivelser. 

Du har en kontoruddannelse og har måske suppleret med kommunom eller merkonom. Ligeledes har du en vis erfaring med de ovennævnte opgaver.

Vi tilbyder

En 37 timers stilling og en hverdag, hvor der ikke er langt fra idé til handling, hvor vi i fællesskab opnår resultaterne med respekt for forskelligheder og hvor tonen og ledelsesstilen er uhøjtidelig. Et job, hvor du får gode muligheder for at udnytte dit potentiale indenfor dit felt og samtidig lære nyt.  Løn efter kvalifikationer.

Ønsker du yderligere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Jane Gram på tlf. 9623 6644. Ansøgningsfristen er den 3. januar 2019. Ansættelse efter aftale. Ansøgning sendes til AVV på job@avv.dk