Har du lyst til at understøtte Nordværks direktør i at organisere dagligdagen bedst muligt? Har du erfaring fra en lignende stilling? Har du sans for detaljen og går du struktureret og grundigt til opgaverne, så er du måske vores nye direktionsassistent.

Hos os bliver du en del af en spændende og dynamisk virksomhed i vækst. Vi har ambitioner for fremtidens ressourceudnyttelse og affaldshåndtering og søger en ny medarbejder som også brænder for den grønne omstilling.  

Om jobbet
Du får et tæt samarbejde med direktøren og en tæt berøringsflade med HR og ledelsen.

Vi er kommunalt ejede og har derfor tæt dialog med vores ejerkommuner hvor vores nye direktionsassistent kommer til at spille en rolle.

Som direktionsassistent, får du bl.a. følgende opgaver:

  • Mail og kalenderstyring for direktøren
  • Referent på møder hvor direktøren deltager, fx direktionsmøder
  • Udarbejdelse af dagsordner til bestyrelsesmøder samt ansvar for praktikken i forbindelse med planlægning og afholdelses af møderne
  • Organisering og optimering af møder, seminarer og lignende
  • Projektledelse/koordinering på udvalgte processer
  • Ad-hoc opgaver i organisationen

Om dig
Det er vigtigt at du motiveres af at være i en supporterende rolle, hvor du er en central støttefunktion for direktøren. Du har blik for både de små detaljer og de store linjer og har dermed en vigtig rolle i at skabe en god og effektiv arbejdsdag for direktøren.

Du er dygtig til at kommunikere på tværs af organisationen og har stærke formidlingsevner i både skrift og tale. For at lykkes i jobbet, har du en handlingsorienteret og proaktiv arbejdsstil og du ved, hvornår du skal behandle oplysninger med fortrolighed og loyalitet.

Du har solid erfaring fra en lignende rolle og det vil være en stor fordel, at du tidligere har arbejdet i en politisk styret organisation.

Vi kan tilbyde
Hos os vil du få et spændende job i en nyligt fusioneret virksomhed. Vi arbejder i et uformelt miljø med fokus på at spille hinanden gode. Du får engagerede og kompetente kolleger, som bidrager til et positivt og godt arbejdsmiljø.

Vi sætter faglighed og det sociale fællesskab højt. Vi tror på, at begge elementer skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen.  

Du kommer med fra starten i det nyligt fusionerede selskab, og får mulighed for personlig og faglig udvikling.Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Dit primære arbejdssted bliver på vores adresse i Aalborg, men du skal også forvente enkelte arbejdsdage i Hjørring.

Interesseret?
Ansættelse 1. februar 2023.

Ansøgningsfristen er 11. december 2022. Der bliver afholdt første samtale den 16. december og anden samtale den 21. december 2022.

Send din ansøgning og CV til via Curia, som også besvarer spørgsmål vedr. stillingen.

Nordværk I/S

Nordværk er et nyt affaldsfællesskab mellem Reno-Nord og AVV med ambitioner om fremtidens affaldshåndtering og ressourceudnyttelse – til gavn for hele Nordjylland. Vi er beliggende i Aalborg og Hjørring. Organisationen driver bl.a. affaldsenergianlæg, miljø- og deponianlæg, sorteringsanlæg, genbrugspladser, transport- og logistikafdeling, genbrugsbutikker samt en afdeling for farligt affald.

Nordværk I/S er ejet af 6 nordjyske kommuner, og er en stærk aktør i fremtidens grønne omstilling. Virksomheden har fokus på at skabe de bedst mulige cirkulære løsninger i fremtidens marked for ressourceudnyttelse og affaldshåndtering i Nordjylland. Du kan læse mere på Nordvaerk.dk.